کد خبر: ۹۶۰۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵
تعداد بازدید: ۷۷
دقیقه 28 ال‌کلاسیکو شاهد صحنه عجیبی بودیم، تنش لفظی چند ثانیه‌ای بین وینیسیوس و ژاوی.

به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه : دقیقه 28 ال‌کلاسیکو شاهد صحنه عجیبی بودیم، تنش لفظی چند ثانیه‌ای بین وینیسیوس و ژاوی.

وینیسیوس در یکی دو سال اخیر به دلیل درگیری هایش با بازیکنان و هواداران رقیب بارها سوژه رسانه بوده است. بازی فصل گذشته رئال در زمین والنسیا جدی ترین آنها بود. ستاره برزیلی رئال به خاطر سبک بازی اش بارها مورد توهین هواداران رقیب قرار گرفته و این کار او در بازی های بیرون خانه را سخت کرده است.

1946198

1946224

وینی امروز در دشوارترین بازی بیرون خانه فصل رئال در لالیگا برابر بارسا قرار گرفته و در دقیقه 28 بعد از اینکه داور برخورد او با آرائوخو را خطا نگرفت، معترض شد که با پاسخ ژاوی همراه بود. مربی بارسا تاکید داشت که روی او خطا نشده در حالی که وینیسیوس خلاف این عقیده را داشت. این تنش چند ثانیه ای اما بدون مشکل خاصی خاتمه یافت.

1946223

1946202

1946200

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: